Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι!


ευτυχως!


20.10.09
Η «απολογία» του Peter Young
Ο Peter Daniel Young πέρασε 7 χρόνια ως φυγάς, μετά από δίωξη που του ασκήθηκε το 1998 για επιδρομές σε εκτροφεία γούνας στην Αϊόβα, τη νότια Ντακότα και το Ουισκόνσιν το 1997. Ο Peter συνελήφθη το 2005 στο Σαν Χοσέ και καταδικάστηκε σε διετή φυλάκιση. Αποφυλακίστηκε το Φεβρουάριο του 2007.

Ακολουθεί μια σύνοψη από ό,τι ανέφερε ο Peter Υοung στην «απολογία» του στο δικαστήριο.

Αυτή είναι η στιγμή που ο κατηγορούμενος δηλώνει τη μεταμέλειά του για τα εγκλήματα που έκανε, οπότε επιτρέψτε μου να το κάνω αυτό επειδή λυπάμαι για κάποια πράγματα. Είμαι εδώ σήμερα για να καταδικαστώ για τη συμμετοχή μου στην απελευθέρωση μινκ από έξι εκτροφεία γούνας. Λυπάμαι που ήταν μόνο έξι. Είμαι επίσης εδώ σήμερα για να καταδικαστώ για τη συμμετοχή μου στην απελευθέρωση 8.000 μινκ από εκείνα τα εκτροφεία. Λυπάμαι που ήταν μόνο 8.000. Από ότι έμαθα από αυτά τα έξι εκτροφεία, μόνο δύο έχουν σταματήσει τη λειτουργία τους. Λυπάμαι που ήταν μόνο δύο.

Περισσότερο από όλα, λυπάμαι για τις αναστολές μου, γιατί οποιαδήποτε ζημιά κι αν κάναμε σε αυτές τις επιχειρήσεις, εάν αυτά τα εκτροφεία έμειναν όρθια, και εάν έστω κι ένα ζώο αφέθηκε πίσω, τότε αυτό που κάναμε δεν ήταν αρκετό. Δεν επιθυμώ να επικυρώσω αυτή τη διαδικασία ικετεύοντας για έλεος ή να επικαλεστώ τη συνείδηση του δικαστηρίου, επειδή ξέρω πως εάν αυτό το σύστημα είχε συνείδηση δεν θα ήμουν εγώ εδώ και στη θέση μου θα ήταν όλοι οι χασάπηδες, οι ζωοτόμοι και οι εκτροφείς γούνας του κόσμου.

Ακριβώς όπως θα παραμείνω ανυπότακτος σε αυτό το δικαστήριο – που θα με δει να φυλακίζομαι για μια πράξη συνείδησης – θα αρνηθώ επίσης στους εκτροφείς γούνας σε αυτή την αίθουσα την ευχαρίστηση να με δουν να λυγίζω μπροστά τους.

Σε αυτούς τους ανθρώπους εδώ πέρα των οποίων τα υπόστεγα επισκέφτηκα το 1997, επιτρέψτε μου να σας πω άμεσα για πρώτη φορά, πως ήταν ευχαρίστηση μου να επιτεθώ στα εκτροφεία σας και να ελευθερώσω τα ζώα που κρατούσατε αιχμάλωτα. Είναι σε εκείνα τα ζώα που απαντώ, όχι σε εσάς ή σε αυτό το δικαστήριο. Θα θυμάμαι για πάντα εκείνες τις νύχτες στην ιδιοκτησία σας ως την πιο ικανοποιητική εμπειρία της ζωής μου.

Και σε εκείνους τους εκτροφείς ή άλλους αγρίους που ίσως διαβάσουν τα λόγια μου στο μέλλον και χαμογελάσουν για τη μοίρα μου, απλά να θυμάστε: Έχουμε ωθήσει περισσότερους από εσάς στη χρεοκοπία από όσους απελευθερωτές έχετε βάλει εσείς στη φυλακή. Μην το ξεχνάτε αυτό.

Να ευχαριστήσω όλους μέσα στο δικαστήριο που ήρθαν να με υποστηρίξουν σήμερα. Είναι η
τελευταία μου επιθυμία πριν από τη φυλακή, ο καθένας από εσάς να πάει σε ένα κοντινό εκτροφείο γούνας απόψε, να κόψει τους φράχτες και να ανοίξει όλα τα κλουβιά.

Αυτά.

Peter Young


απο εδω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ποσο μαλακες ειμαστε τελικα?